20.9.2006
•
Publikace
The International Comparative Legal Guide to: Pharmaceutical Advertising 2006
Hana Heroldová a Jana Schovancová zpracovaly pro publikaci The International Comparative Legal Guide to: Pharmaceutical Advertising 2006 kapitolu zabývající se úpravou regulace reklamy ve farmaceutickém sektoru v rámci České republiky. Ve svém příspěvku odpovídají na otázky týkající se reklamy zdravotnických produktů, pravidel regulujících reklamu lékařů a jiných odborníků na zdravotní problematiku, včetně reklamy zdravotnických institucí jakými jsou např. nemocnice. Příspěvek se také zabývá otázkami reklamy a inzerce na internetu v oblasti farmacie, včetně regulace reklamy prostředků zdravotnické techniky. Publikaci vydalo britské vydavatelství Global Legal Group. Příspěvek je ke stažení zde

Další články
7.4.2025
•
Novinky
Stáváme se oficiálním partnerem festivalu Smetanova Litomyšl
S velkou radostí oznamujeme, že jsme se stali oficiálním partnerem jednoho z nejvýznamnějších kulturních projektů v České republice – hudebního festivalu Smetanova Litomyšl. Jako „advokátní kancelář festivalu“ nás těší, že můžeme být součástí této již tradiční společenské události, která propojuje hudbu a jedinečné historické prostředí.