20.9.2006
•
Publikace
The International Comparative Legal Guide to: Pharmaceutical Advertising 2006
Hana Heroldová a Jana Schovancová zpracovaly pro publikaci The International Comparative Legal Guide to: Pharmaceutical Advertising 2006 kapitolu zabývající se úpravou regulace reklamy ve farmaceutickém sektoru v rámci České republiky. Ve svém příspěvku odpovídají na otázky týkající se reklamy zdravotnických produktů, pravidel regulujících reklamu lékařů a jiných odborníků na zdravotní problematiku, včetně reklamy zdravotnických institucí jakými jsou např. nemocnice. Příspěvek se také zabývá otázkami reklamy a inzerce na internetu v oblasti farmacie, včetně regulace reklamy prostředků zdravotnické techniky. Publikaci vydalo britské vydavatelství Global Legal Group. Příspěvek je ke stažení zde
Další články
17.1.2025
•
Novinky
Historický úspěch po dvaceti letech. Potvrzeno nezákonné rozhodnutí státu.
Tým ve složení Tomáš Sequens a Petra Mirovská dosáhl po dlouhých dvaceti letech právních bojů významného vítězství ve složitém sporu o náhradu škody vůči státu za nezákonné rozhodnutí a nesprávný úřední postup Ministerstva životního prostředí v licenčním řízení vedeném v roce 2005.